۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

باغ های روشنایی

از کتاب : باغ های روشنایی – نویسنده: امین معلوف – مترجم: میترا معصومی - نشر قطره – چاپ سوم تابستان 1385 –– تیراژ 1100 نسخه

[ شاپور ساسانی در خطاب به مانی] در مورد شخص من ، مشکلی نمی‎توانست پیش بیاید ، زیرا من در کنار پدرم به او کمک کردم تا این سلسله را بنا کند و در دوران حیات او در اداره امور مملکت با او شریک بودم. ولی روزی که من نباشم ، موبدان
اجرای این امتیاز عجیب را خواستار خواهند شد. در ضمن از هم اکنون ، آنها در گوش پسران و برادران من نجوا می‌کنند که برای رسیدن به قدرت می‎بایست در مقابل خواسته‌های آنها سر فرود آورند.

برای خواندن مطلبی پیرامون مانی به ایران نام سر بزنید.
بازنشر آیدین فرنگی از گزارشی از نشست "گذری بر ادبیات گنوسی" شهرکتاب به روایت دکتر ابوالقاسم اسماعیل پور

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی